Turist!

Inatt klockan fem kom mitt bagage!!! Sa skont att det kom fram!

Igar gick vi omkring pa times square och shoppade lite! :) Inte speciellt svart att gora av med pengar i den har staden! De narmaste dagarna blir det nog lite mindre shopping och mer turistande!
Idag ar det lite regnigt och molnigt sa det blir inomhusaktiviteter. Ska till NBC, museum mm. Forst ska vi bara ta oss fram med tunnelbanan!

Framme!

Sadar ja, nu ar vi framme!!

Resan gick bra forutom nagra smasaker.... De hade gjort bokningen lite konstigt sa det var nara att varat bagage bara flog till London, men det ordnade sig. Eller ja, for Sarah gick det bra, inte for mig. Mitt bagage ar kvar i London :( Men dom sa att det ska komma imorn (sondag) sa jag hoppas verkligen det. Ska iofs shoppa men lite jobbigt att behova kopa allt. Har precis varit och panikshoppat trosor pa narmaste affar.

Hotellet ar toppen! Det ar frascht och allt finns....gratis internet, tvattning, gym, frukost mm.

Klockan ar ju bara halv nio pa kvallen nu men vi ar lite trotta sa det blir sangen nu och full fart imorgon istallet!!

05:10

Nu är taxin bokad till imorgon, 05:10 kommer den. Lite väl tidigt det tycker jag. Men det är ju bra om vi kan sova lite på planet så vi är pigga och fräscha när vi landar!

Har hört att det ska bli dåligt väder här nästa vecka så det känns helt ok att åka bort!

Nu ska jag gå och sola och handla!!

Det är alltså vi två som ska ut å resa igen! Våran andra resa ihop :)

Bebisar!

Jag har fullt upp med packande och fixande. Konstigt att hur länge man än håller på och packar så blir man aldrig färdig? Jag har iaf inte mycket kvar!! Sjukt att vi åker imorn!

Det är mycket bebisar nu för tiden, fast det är väl inte så konstigt. Jag är ju i den åldern så att säga.

Bild från när jag fikade med Anna för ett tag sedan!
Hugo!

Var och fikade med Frida i onsdags och fick träffa hennes lilla dotter!

Idag kom Tamara till jobbet och visade upp sitt lilla charmtroll!

Nu ska jag fortsätta att greja här!!

Packardag!

Verkligen inte långt kvar nu, om två dygn sitter vi på planet!
Hade min första C-tur på serologen igår, det gick fin fint! Idag får jag sluta tidigare, går nog runt tre! Då ska jag fixa lite grejer på stan som jag behöver till resan och sen blir det packa packa packa hela kvällen.

Blond!

God morgon!

Igår var jag hos frissan och jag är supernöjd! Trodde inte att det skulle kännas såhär skönt att vara ljusare igen, men det gör det :)
Gillade frisören så jag kommer förmodligen gå tillbaks till henne!

Nu verkar det ha lugnat ner sig med askan, så det är nog ingen fara med våran resa!!

Idag jobbar jag till halv sju och efter det ska jag träffa Frida och lilltösen!!!

Aska

Shit vad jag är trött, tror jag somnar snart :( Kom iaf tillbaks till Uppsala igår kväll. I fredags tog vi det bara lugnt i soffan framför en film. I lördags var jag i Forshaga och kollade på de gamla veteranerna när de spelade. Var kul att se dem igen, det var ju ett tag sen. Allt känns länge sen men ändå som igår. Vi var ju ett gäng som jämt hängde i hallen. Alltid var vi kära i nån herrlagsspelare....haha, de måste ju ha tyckt att vi var asjobbiga fjortisar!

I lördagskväll träffade jag Karin och Emmeli, blev lite käk på Harrys och Rose! Ja det var väl det roliga som hände :)

Nu är det ju askmoln igen....jag dör om vi inte kommer iväg på lördag. Så håll tummarna nu att den lägger av!

Krångel!

Shit jag dör, varför ska det alltid krångla på fredagar för? Typiskt, jag som ska sluta tidigare också!
Åker buss, tåg, buss den här gången till Karlstad. Lite jobbigt att behöva byta men buss är ju säkrare än SJ.

Nästa vecka blir det nog fullt upp, ska jobba min första C-tur (slutar 18:30 då), klippning och slingning hos frissan, fika med Frida, träna, fixa grejer till NY, packa och upp tidigt på lördag morgon. Flyget går strax innan åtta tror jag!

Ska bli skönt att gå till frissan, är lite nervös. Ska ju gå till en ny frisör den här gången.

Hoppas det inte blir såhär ;)

Inte långt kvar nu!

Nu är det på tiden att det blir lite liv i den här bloggen!

Har nyss pratat i telefon med Malin....sjukt att vi avslutade samtalet med " Vi ses på tisdagen i New York".... Hon och hennes kille ska dit i stort sett samtidigt som mig och Sarah! Så nu har vi planerat lite :)

Om en vecka kommer jag förmodligen ha panik för att jag inte vet vad jag ska packa med mig. Vill ju ha så lite som möjligt med men ändå tillräckligt. Ska iaf ha två resväskor varav den ena ska vara tom! Om nio dagar åker vi!!!

Emmeli var här i helgen och hälsade på och vi tog ju en liten runda på stan. Jag får ju egentligen inte handla nåt men kunde bara inte låta bli. Det var kärlek vid första ögonkastet, jag var tvungen...

Det blev även årets första kulglass.

Jag sölade inte lika mycket som Emmeli ;)

Sött! En and hade lagt sig i en stor blomkruka på stan!

I morgon åker jag hem till Karlstad! Ska bli skönt, längtar hem och efter Thomas!
Blir kanske en sväng till Forshaga, min kära gamla handbollsklubb Forshaga HK har jubileumsfest. Har inte anmält mig till festen men det är lite matcher på dagen som kan va kul å kika på!

Annars får vi se vad som händer i helgen!