Sex Tape

Igår var jag på bio med katta. Hon hade en biobiljett hon ville bli av med innan bebisen kommer så jag ställde upp o följde med. Kul! För jag hade inte varit på bio på evigheter! Kändes ju lite dumt att gå in o sätta sig när det var så fint väder. Men vi hade skjutit upp det ett tag pga vädret, men det fina verkar hålla i sig! Vi såg iaf filmen sex tape! Lite smårolig sådär!! Borde gå på bio oftare, men jag glömmer liksom bort det.

Innan bion var vi och åt mat på mezze, o herregud vad gott det var! Liknar min favvorestaurang i Uppsalsa! Kommer helt klart äta här många gånger till!!



Vi använde en kupong från restaurangchansen, där vi fick välja 10 st smårätter var! Mycket mat var det o proppmätta blev vi!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0