Nytt år!!

Tiden går och jag är aldrig här och skriver. Men är sugen ibland faktiskt! Vi får se hur det blir. Har gjort en ny blogg också. En för min träning, än så länge är det lösenord på den. Har mest tänkt att använda den som en peppsida för mig. Men vi får se hur det blir!
 
Idag ska jag iaf iväg till actic och få en genomgång! Så himla taggad!! Jag kan ju inte skylla på att jag inte har möjlighet att träna....kort på kmti, handboll och nu även kort å actic där badhuset ingår! Inte kan jag skylla på tiden heller.... har ju bara mig själv att ta hand om så..
 


Kommentarer
finemangskan

uppdatera much eller? :P

2015-03-04 @ 18:55:37
URL: http://hellenslilla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0