Åska!

Det åskar här.....regnar en massa. haglar gjorde det nyss. Inte för att det är speciellt kul med regn men det är nog bra. Tror att om det bara blir sol nån dag snart så kommer det bli jättegrönt och fint ute!!!

Ikväll är det träning som gäller. Ett boxpass....ska bli kul!!! Behöver slåss lite. Förra sommaren träna jag ju kickboxing....det var kul faktiskt. Saknar det lite. Var inte speciellt bra på det men det var kul, och det var bra träning!!!

På lördag är det fest! Tycker det ska bli skitkul! Har fått reda på vad jag och Sarah ska ha med oss. Dels marschaller, men det har jag hemma så det är redan ordnat. sen ska vi hitta på en aktivitet/lek......Nån som vet en bra partylek?? vi är tyå 20 pers tror jag....... Sen ska det va priser till tävlingen. Ja, vi får nog klura lite på det, fast vi har ju inte så lång tid på oss..... Sen tänker jag ta med mig musik.... vet ju inte vad dom andra tar med....

Huvudvärken är lite bättre nu, men den kommer och går....hmmm, kan det va vädret? Jag tror på det...

Ska äta lite nu innan träningen. I en och en halv timme ska det hålla på. Kommer va helt död. Gött det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0