Bilder från i fredags!

Äntligen var jag då hemma så jag kan lägga upp lite snygga bilder! som sagt så var vi på Harrys, Hellen fyllde ju 25! Hipp Hipp Hurra!! Hon fick till och med en flagga och en drink av harrys!! Schysst!

Helene och Sofia. Sofia hade ledigt från lille Tintin!
Hellen och Fia

På Harrys var det rutiga skjortan dagen. Hört talas om den? nej, inte vi heller. Men typ alla hade en på sig....

Katta och Emmeli! Katta var den enda som fick ragg den kvällen....hehe. Hom ville så gärna hitta en,sekunden efter att hon sa det så kom han. hahaha. Tänk om det vore så lätt??
Katta och Em

Hellen å Fia....Hellen har precis kletat en hel idomintub runt munnen!
Helene och sofia


jag och Katta
jag och Katta

Hellen Och Fia.  Fia var glad....det var ett tag sen hon var ute så här sent........bland folk....hehe!
H och Fi

Ja och såhär kul hade emmeli.....behöver jag säga mer?
em garvar

Ja det var fredagen det.....ska bara orka ladda upp bilderna från lördan. det tar sån tid....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0