Dags för fest!

Nu är jag färdigsolad! Så nu ska jag skynda mig så jag kommer iväg till sarah nån gång. jag brukar ju inte va den snabbaste om man säger så!

Min huvudvärk är lite bättre idag. Tror helt på att det var vädret som gjorde det. Nu är värken borta och då är vädret fint och stabilt!

Var skönt med spinning i morse! Bra pass! Och jag har träningsvärk sen i torsdags. Men det är skönt!  På tisdag blir det handboll! Ska bli kul faktiskt. Skönt att slippa gnällspikarna...hehe!

Har brännt två skivor till ikväll oxå.


Kommentarer
Hellen

party party..
=)
hoppas du ahr de grejt o att lekarna va lyckade..
själv väntar jag på att mamma ska sluta dricka vin o vilja ha skjuts hem..
*trött nu jag*
kramis..
du borde se emmlans lägenhet.. den va nice..!

2007-04-22 @ 00:20:07
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0