Fight!

Har precis kommit hem från träningen! Skönt var det, riktigt skönt.  Tycker om att boxas! Nu har jag slått ut en del....gött! så det här ska jag absolut gå på flera gånger. fast man vill ju ha nån med sig. ´Roligare å boxas med nån man känner. Kanske Frida vill med när inte sarah kan???

Har sagt att jag gärna följer med A-flickorna och spelar match på tis....mot rimbo eller vad det var. Jag vill bli med! Vill skjuta lite. fast nu kommer man väl få blåsor igen av klistret...hatar det.

Tänkte egentligen gå på spinning imorn men jag får nog skippa det. Har en massa saker jag måste göra på stan, för jag hinner inte på lördag....

Nu ska jag duscha, äta och lägga mig och kolla i lekboken som jag fick av Sarah. Massa sjuka lekar!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0