Förvirrat?

Börjar väl bli normal igen nu, fortfarande väldigt trött. Var bra i gasen igår....hehe
Har vart folk här idag så jag har inte kunnat sova. Maten blev grymt god....mmmm....

Måste säga att jag är lite smått förvirrad idag....vad hände egentligen igår? vad händer nu? Förvirrat helt enkelt.....
Har bokat in tisdag kväll med Karin! Då blir det O´conners! Deras hamburgare är sjukt goda! Då får jag skvallra av mig lite! Skönt!

Hellen och Emmeli, ni får skicka över era bilder på msn! Jag vill ha allt!

Blir 3 hårda helger framöver. På lördag är det fest (tequila?). Helgen efter det är det HK-fest, vet ju hur det brukar sluta! Och sen är det valborg!! Längtar till galoppen! Det är det roligaste på hela dagen!!!


Det snöar här nu.... :( Fy fan! Jag hoppas att det är borta imorn när jag vaknar! Vill ha sol och värme nu!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0