Glad Påsk!

Då var man i Forshaga några timmar då! Igår var det Harrys! Mycket god mat, slängde i mig allt. Var helt koncentrerad på maten så jag sa inte så mycket...hahah! mycket spanande blev det men nja, ålder där är en aningens högre än vad jag vill ha. Så det var vi, gamla tjejgänget!! tog ju lite kort men tyvärr så har jag inte med mig kamerasladden hit så jag får lägga upp bilderna när jag kommer till Uppsala igen!

Jag å Katta sov hos Emmeli, trångt och mysigt var det! Blir väl likadant inatt!!

Vaknade flera gånger i natt så jag är lite trött. Halv nio ringde klockan iaf. sen kom hellen å hämta mig strax efter nio. Till Forshaga, och nu ska jag greja lite med maten tills imorrn, göra mig i ordning, äta. Och vara i stan kanske fem-sex......

Nu kom katten in. Han har varit i slagsmål....igen. Med katten Oskar. Dom brukar bråka, rullar runt på marken, håret flyger omkring dem, blodiga och såriga blir dom. kan dom inte bara ge sig? Jag misstänker att dom bråkar över grannkatten Kattis.....men det är ju bara vad jag tror!

Det är väl dax för mig att sätta fart då!

Glad Påsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0