Helg!

Då var det helg då! Skönt! 
Idag var jag å Tilde och kollade på tatueringar....blev inte så mycket klokare av det. Jag vet typ vad jag vill ha, skulle jag kunna rita så skulle jag göra det. jag kan inte ens rita en ordentlig streckgubbe. Inte så hög nivå på mitt ritande. men jag har nog bestämt att jag vill ha en tatueringar iaf.....en liten, på benet, vaden, vristen eller vad det nu blir. Har letat på internet, hittade en jag tyckte om faktiskt men vill ju självklart göra om den. Vill ju inte ha en som nån annan redan har.....no no, det går inte. 

Imorn tänkte jag försöka komma upp i tid. Gå på stan, måste ju köpa en grill. Städa behövs oxå. Sen hoppas jag att jag mår bra så jag kan gå ut. I natt hostade jag....hatar det. Jag blir så himla arg.  

Annars ikväll var jag först en sväng till Karin, fick mat! Schysst! Gott var det! Sen gick jag hem, tryckte i mig godis. Såg på inför eurovision och hundtricket. Låtarna i dagens införprogram var inge bra så än så länge har The Ark inget att oro sig för.

Nu ska jag tutta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0