HK-FESTEN

Kvällen började med en frågesport....mycket interna frågor om herrlaget så det var lite svårt för oss att svara på. Men några rätt fick vi tjejer, och vi var inte sämst.

sen blev det mat och efterrätt. Var knytkalas så det var lite blandat. Gott var det iaf!

Bihlen och Johanna! Tyvärr så gick dom hem ganska tidigt.
bihl, johanna

Tror vi var typ 20 pers! Sarah och jag skulle ju va lekledare. Fyra olika lekar hade vi fixat. fyra olika lag. Dom fuskade ganska mycket så det var kanske inte rätt lag som vann, men skit samma.
Vi sa även till dom att dom kunde få poäng om du smörade för oss. Så dom sjöng lite fina låtar om oss....hahaha

Här sitter det ett gäng å äter!
blandat folk

Efter tävlingarna blev det mer dricka. Sen kom kvällens höjdpunkt...hahaha. Ballongdansen, eller´bolldansen blev det. Dom som är nya i laget måste köra bolldansen.....hehe...gäller bara herrarna då! Filmade det hela! Mycket fina var dom...hehe!!

Andreas, Robin, Pelle. Nån av dem hade vunnit en fin liten brandsläckare!
andreas, robin, chevy

Sarah och Treijner!

sarah ? trejner

Sarah och jag fick massage oxå! Det var riktigt skönt! Vill ha mer!!

Mickis och Andreas!
mickis ? andreas

Nicke G! Var han som fixade festen så tack så jättmycket!!! Bra jobbat!!! En av frågorna var -vem blir fullast ikväll? Jag gissade på Nicke.....han brukar hamna högt på dom listorna, men han var väldigt lugn igår.  Vem som vann vet jag inte.... Gissar att jag hamnar på top fem kanske...hahah!
nicke g

Dennis och Treijner
dennis ? trejner

Mads, andreas, Johan
mads mm

blanken och jag!
blanken ? jag

Ja det var en konstig fest, men kul var det!! Sorgligt att det är den sista. Nu när så många i herrlaget försvinner....och hur det går för vårat lag vet vi ju inte heller.....snyft.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0