Inte långt kvar

Idag har jag vart duktig! vart på spinning! Det var skönt! Hörde ett litet fniss bakom mig innan vi skulle gå in i salen...det var frida....haha!
Hon hade så roligt skvaller å komma med! Hahaha!! Nu har vi äntligen fått reda på vem den mystiska fredik är från avesta. Synd bara att sandra inte tog nå kort på han, för jag minns inte hur han såg ut.....hahaha! Lite kul att han känner dennis....hahah. tur att inte jag var där.

Nu är dte bara två jobbdagar kvar, sen åker jag hem! Om två dygn och två timmar då sitter jag i bilen på väg till Forshaga! Om tåget kommer fram i tid vill säga.....
Kommer bli ett väldans pendlande mellan Karlstad och Forshaga. Blir karlstad på kvällen/natten sen måste jag tillbaks till F-haga på dagen....jobbit. Ingen vilohelg det här inte. Hellen skärp dej nu, vi ska röja två dagar!!
Kanske man får se lite nytt folk hemma, några nyinflyttade hunkar måste det väl finnas? eller? Eller så åker alla hem till sitt på påsk och så är det samma folk om vanligt...hehe. fast en del samma folk är ju bra. Vissa vill jag träffa! Vet vad jag skulle tycka vore kul men så blir det inte.

Har inte duschat än efter spinningen så jag ska väl göra det....Ja Tilde, jag duschar efter att jag har tränat!


Kommentarer
Heléne

skärper mig.. men suget drar mot Han =) SKA FÖRSÖKA! ! ! =) (Herregud kommer ju va full efter två glas vin ändå å då e de väl bara att stppla mot krogen!!)
=)

klart det finns nyinflyttade "hunkar" ? vad tror du om forshaga egentligen?
de e ju fiskepöjker o hundflickor..
inte så värst mkt hunkar som inte funnits där förrut kan ja tro..

=)

2007-04-02 @ 20:36:21
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0