Kvalborg!

Idag är det kvalborg! har aldrig festat ordentligt då...tycker det verkar jobbigt. Var bjuden på förfest idag klockan tolv...helt sjukt. Man måste ju va vid sthlms så tidigt. fast på sätt och vis är väl det bra för då kommer man hem tidigare¨på kvällen. Hur som helst kunde jag ju ändå inte gå på förfesten, jobba ju då!

Märks att det händer saker i stan den här helgen....massor med folk överallt. var på ica förut, shit vad folk det var. Alla handlade mat som man kan grilla, engångsgrillar, engångsbestick, dricka och sånna grejer.... undrar hur mycket folk det är som kommer hit på valborg?

Vänatr på Tilde nu, för en gångs skull är jag klar...fast jag har ju iofs inte gjort degen än. Det får jag göra när jag kommer hem. Vi ska iaf till Karin en sväng. ta lite vin! Dom ska väl ut men jag är inte så sugen. jag vill va fräsch imorn! då gäller det!! Hahaha, man är som ett barn dan innan julafton....


Ska se till och ta mycket kort imorn, är bara lite orolig för att det ska komma champagne på den...hmm, får va försiktig. Men jag vet ju hur det brukar gå med lite alkohol i kroppen. Hoppas jag hinner träffa alla som jag vill imorn. tänk vad bra dte vore om man kunde dela på sig. fick sött mess idag! Det var uppskattat!!


Nu, mot Karin!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0