Långfredag!

Igår var jag på stan typ hela dagen! tycker jag ser nya saker som dykt upp i stan hela tiden...... Är lite lost vart affärerna ligger. haha! Hur kunde jag glömma sånt? okej, en del har flyttat men ändå.
Träffade Em! Vi knallade runt, var och käkade kinabuffe!! Gott!!! Det var trevligt! sen kom hellen, så istället för att åka med sin far hem, bytte hon bil och hoppade in i min. Men vi tog ett stopp vid bergvik innan vi åkte hem! Så nu har jag vart överallt! Köpte iaf ett par skor! Skulle velat ha ett par finare skor som jag kan gå ut men det får bli en annan gång!

idag fyller Helene år, hela 25. Jösses vad gamla vi börjar bli.... Det ska iaf firas. Så ikväll blir det ut å käka på Harrys! Så vi får väl se hur mycket party det blir. Katta varka ju sugen iaf! Jag vill allt va kvar ett tag! Var länge sen jag var på harrys!!!

Var tvungen att kolla introtävlingen på P3. Det är ju veckans höjdpunk på jobbet....hehe! Förra veckan var vi riktigt duktiga. tror vi fick 18 av 20. Bra va? Gick inte riktigt lika bra nu när jag skulle göra den själv. Jag hittar inte svaren nånstans så jag vet inte riktigt hur många rätt jag har  men kanske 10? Hälften alltså.


25-åringen sitter i mitten!
Emmeli, Hellen, jag

ska ta mycket bilder i helgen!!!!! Måste ladda batteriet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0