Match idag då!

Tisdag igen då!! Idag blir det match....ska bli kul fakiskt! Skönt å få skjuta lite!!!
Ska snart till jobbet. blir inte bara det vanliga idag på jobbet utan det blir lite förläsningar. Linnedagen....det bli nog kul. Min handledare från examensarbetet ska prata! Det bästa är att vi får lunch...hehe!

Jag tror jag hänger på em å hellen i deras grej....Hmmm, vad var det ni kallde det? Lägg ner, gå vidare, nytt??? Jag tycker det låter bra iaf...

Idag fyller Katta år! Grattis Grattis!!! Ska försöka ta mig hem till emmelis inflyttningsfest. KOmmer säkert va sliten från valborg men fest hos em + nöjes lockar en del!

Vill att det ska bli helg snart, fredag.....hehe!


Kommentarer
Heléne

nytt o fräscht o gärna fräckt! o kanske tillfälligt ska tilläggas haha haha tihi

hehe

åh.. jag fick svar imorse jag.. o redigt bra svar med..

lovely :)
ja iallafall.. bråttom till skolan! =)

2007-04-24 @ 08:24:03
URL: http://wonderland.blogg.se
emmlan

underbart det vännen! för här ska det bli livat den 5:e!!...=)

2007-04-24 @ 08:50:21
Ylva

Jajemän, nytt, fräscht och fräckt blir det...hehe....tillfälligt eller inte, det märks.
ska försöka byta bort min sena jobbtur nästa fredag så jag kan åka hem!

2007-04-24 @ 15:10:30
Heléne

grejtans vi gillert! ! ! ! ! ! ! ! !

2007-04-24 @ 15:33:19
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0