Mycket lyckad kväll!!

Oj oj oj, vilken kväll...hahahahahah!
Nej men det var riktigt kul! Tyvärr så var det inte så många från vårt lag där.  Bara jag, Sarah, Bihl, Johanna, Mickis och Jenny kom en sväng! Vart var alla andra undrar jag???? Vi som alltid klagar på att herrrarna aldrig kommer....
Men jag å Sarah ska väl inte klaga. Dom andra tjejerna gick hem så då var det vi och ett herrlag. Det är inte illa så man ska inte klaga....hehe!
Måste lägga upp lite bilder sen...

Dagens ris går till den jävligt pissiga styrelsen vi har..... tack vare dom så har klubben dålig ekonomi, lagkassor har försvunnit så vissa lag kan inte åka på cuper. Herrlaget har ingen tränare, vi har ingen tränare..... Det är deras jobb å fixa fram nån. Många från herrlaget byter lag....så förmodligen kommer vi inte ha ett div 2 lag. Och det gick ju bra för dom i serien....det var ju bara första året dom spela.....
Så det betyder väl att det var sista festen igår då.....hur tråkigt som helst.

Jösse vad klockan är mycket. Ska träffa Sarah om en halvtimme å jag måste duscha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0