Ödet?

Ja här sitter man då....hemma hos emmeli....själv.....haha!
förfest hos hellens mattias! trevligt! är riktigt stolt över mig själv....hade hans ödla i min hand....bra gjort va? jag har bildbevis. tycker det är bra för en som inte ens kan se ormar på bild......ett litet framsteg iaf....
sen var det ju nöjes då....taxin dit minns jag inte. Åh vad jag hemskt gärna skulle vilja va här lite längre.... värmland känns bara hemma på nå vis.....En kille från förfesten var oxå från F-haga.....från gatan brevid....skumt va,..... söt va han iaf....


Hur som helst, nöjes va kul! träffade joel. josef, erik mm.....Hur fin är inte erik? Peter träffa jag å men vart lite sur.....
ett tag....
träffade emmelis kompis moe.....eller nåt sånt. Hon va ju skitrolig. Tyckte jag var lik Lena PH eller nåt så hon kalla mig för det......hahaha! Kanske bättre än en del andra jag hört. Hellen var väl inte ens med ut? Hör vilken bra koll?
Nåja, lite dans blev det, säkert nån drink i baren oxå. Katta drog hem med sin pappa eller nåt.....till F-haga iaf....kanske var dom för unga på nöjes?
Själv så sa jag precis vad jag tyckte/kände på gott å ont......men har väl kanse inte så mycke å förlora....men ändå. Jobbigt att inte bo här....kan inte "försvara" mig själv då....eller vad man ska kalla det.... Hur som helst så hoppas jag det gick in..... vilket som så är det lite jobbigt......men vad ska man säga? ödet? låter ju bra iaf.....





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0