Onsdag!

Färdigtränad för dag då! Duktig jag är! Var ett bra pass men lite tung i benen var jag sen matchen igår! Imorn blir det träning igen, boxpass! Min favorit

Jobbet var helt okej idag. eller ja, hade en student med mig....hon sa inte så mycket och verka inte jätteintresserad så då är det inte så kul. Men jag satte henne i arbete så jag slapp...hehe!  sen var det brandteori....intressant var det. Hoppas verkligen inte tat det börjar brinna. Tycker inte om eld. Har haft många mardrömmar om det....usch å fy.  Sen var det möte...hmmm....vi prata mest skit, eller ja egentligen sa vi bara sanningen men ändå...

Ikväll ska jag slänga i en tvätt, röja upp lite, sen är det väl tv-kväll! mycket bra idag!

Nu måste magen ha mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0