Platina!

Har kommit hem från MacDonalds nu! Jävligt gott var det!! var skitlänge sen jag var där. Tänkte på dom gamla tiderna när vi jämt var där. efter värmlands....Ollie var den som tjatade mest. Nu är hon vegetarian....hmmmm.....hur gick det till??? Jag fattar Noll!
Ja, vad hände ikväll då....
Förfesten var hemma hos Anders! trevligt! Jag hade skavsår, som tur är hade Tilde med sig tejp å plåster!  Sen skulle vi in till stan. Karin å Johan gick hem....Han hade tydligen fått föt mycket tequila......tönt.....till och med jag klarar så mycket...hehe. Ok, vet inte exakt vad han hade druckit innan men ändå. Jag å Anna brukar ju dela på en flaska....och det brukar bli lite inköp på krogen....nåväl.

Så det vart bara jag å Tilde till saluhallen. Men vi är så roliga så vi klarar oss själva...haha! sen kom den tredje partybruden, Sarah!!! Vi dansade för fullt. kanske har jag dansat bort lite godis???
Frida å Sandra såg jag oxå en sväng där inne....dom verka glada.....Gött!

killen som jag å Frida träffade på max för ett tag sen var där.....hahah. Minns inte vad han heter. Men vi prata iaf, dansa lite....hahaha.....han skulle höra av sig...hahha.

En lyckad kväll tycker jag! Ser fram emot nästa! HK.fest! Blir väl jag å Sarah då!!! Hoppas många av herrarna kommer! det ska bli kul, riktigt kul faktiskt! Om typ 2 veckor är det valborg!!!! Ja!!!! Årets höjdpunkt!

NU, sängen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0