Queen

Har som vanligt en massa snygga bilder! Hittade en ny funktion på kameran för nån dag sen. Finns en massa olika ramar/mallar somman kan använda....

Tilde, Jag, Karin....hemma hos Anders!
tilde, karin, jag

Jag och Karin!
Jag och Karin

Vilken fin drottning....hehe
tilde the queen


haha, vilken ful bil...hahaha
tilde i bilen

Jag ser ju helt störd ut. Lite galen, psyk nästa.
Jag i bilen

Sarah kom ju till saluhallen.  Hehe, hon sprang dit....Tilde och jag sa att det var skitlång kö. Sarah fick panik och började springa...hahaha
Sarah med mask

Ännu en Queen!
Sarah, the queen

Jag, sarah, Tilde!
jag, sarah, tilde

Har precis pratat med Karin och Frida. Skvallrat lite! Måste ringa tilde å sarah sen.....

Nä, här kan jag inte ligga hela dagen. är ju så fint väder. ska gå ut och sätta mig. Tvätta stolarna, bordet och soffan där ute.... kanske, om jag orkar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0