snart gäller det

Skulle egentligen vart på spinning i morse men jag orkade inte. var så trött. Känns som om jag är bakis idag men det är jag inte. drack iofs lite vin igår men det var inte mycket....

Har iaf vart på systemet idag. handlat champagne och vin! Ska nog räcka, har ju en massa sprit hemma oxå!  Handlat lite korv som jag kan grilla på måndag! Ska tydligen inte bli så varmt, ja ja, så länge det inte regnar så ä jag nöjd!

Igår  var en bra dag! förutom att jag fick några nya skavsår på fötterna....så nu gör det ont kan jag lova. men vill man va fin så....hehe! Hur som helst, trevligt var det igår! Får se vad som händer! Såg en igelkott på min lilla gård! Så söt, hoppas den bor kvar där!

Shoppade två klänningar idag, så nu är jag uppe 15 stycken....börjar bli en del!

Imorn ska jag jobba, hade nästan glömt det. vill inte! Men det är inte så lång tid egentligen men det känns jobbigt. Kanske blir det utgång imorn, men lugnt i sånna fall. Ingen lust att va bakis på måndag.

Blir iaf förfrulle hos mig klockan åtta innan frullen hos karin. Sen blir det ekonomikum! och sen galopp. Skulle nog vilja gå till snärkan....men vi får se!
Kvällen är fortfarande oplanerad...men det löser sig. får ta det som det kommer!

natti natti, Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0