snart uppsala igen

Om ett dygn är jag i U-sala igen då. Hörde att det snöat där oxå......blääää. Kallt och ruggigt är det oxå. Men dom säger ju att det ska bli sommarvärme till helgen. Hoppas det..... kanske man kan grilla? ska bara köpa en grill först! Måste få fart på träningen nu! har bokat box på torsdag iaf. Tyvärr är spinningen stängd i 3 veckor för dom bygger om. Får åka till Ekeby iställe. Men då måste det va direkt efter jobbet annars orkar jag aldrig. Långt dit!

Har börjat läsa en bok och jag kan inte sluta. jag blir beroende. Får spara lite till tåget imorn iaf. men det är x 2000 så det går ganska fort. Drygt bara att man alltid måste åka till Sthlm å byta. Känns som en omväg.

Snart kommer Hellen med min locktång! Hade helt glömt bort den. Men den vill jag gärna ha med mig tillbaks.....locktång är alltid bra att ha!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0