Snyggingar och en ödla...

Lite bilder från i lördags! var hos hellens Mattias. Första gången vi träffa han. Hellen-det var väl inget att ora sig över? Vi uppförde oss bra tycker jag....hehe

Jag
bara jag


Wihiiiii!!!!
Hellen

Vin vin vin! Foot of Africa som vanligt!!!
jag ? vinet

Efter några glas vin var det dags att träffa ödlan Kamilla (hon hette så va?)

Började med att bara kolla genom glaset.... vad katta sysslar med har jag ingen aning om....
kollar in ?dlan

Ta Da! Ödaln är framm, men jag är liiite tveksam.....
jag tvekar


Här är den på väg till min hand....
?dlan

Ja där sitter hon i min hand.......
jag och ?dlan 1

Här är dom, tôsera!
Tjejerna

Jag. Den snygga, Lennart var det väl? och en backslickkille!
f?rfest

SKÅL!!!!
emmeli dricker

jag är snyggast i stan....not..... Å klänningen sitter snett...ja ja shit happends!
emmeli och jag

Efter denna mycket trevliga förfest bar det av till nöjes! Där inne träffa ja Peter. Här är vi! Vi ser lite sletna ut, men klockan var ju nästan stängning.
jag och peter

Det var iaf skönt att va hemma. ser fram emot nästa gång. Kanske åker hem en snabbis. Skulle ju va kul å komma på Kattas och Emmelis inflyttningsfester. Båda blir kanske svårt men jag ju försöka med en av dem! I sommar ska jag va hemma 3 veckor! Semester! Det blir min första riktiga semester!

Nu måste jag se dom nya avsnitten av The Hills!!



Kommentarer
Heléne

Nej.. ni uppförde er, o de tror ja han med gjorde hihi

jo men en snabbis, på en utan festerna , (kan ju ta samma som mig vore trevligt.. )

ja.. Nina hon posar väl hon.. Lika snyggt som ja posar på wiiie bilden..
inte riktigt fint okej =) heh

2007-04-11 @ 19:56:30
URL: http://wonderland.blogg.se
Tilde

Ja det har ju kommit nya avsnitt av the hills. I like!!!!

2007-04-12 @ 12:57:00
URL: http://tildenises.blogg.se
Ylva

Visst är det bra....The Hills!!

2007-04-12 @ 13:33:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0