Tillbaks till verkligheten!

Då var man tillbaks på jobbet då. Känns helt ok, men man skulle väl inte tacka nej till några dagar ´ledigt.....
har lite ont i halsen och är hostig idag. Ska väl kanske inte träna idag. får vänta tills imorn.....

igår var karin och jag och käkade hamburgare. det var mycket gott! Skvallrade gjorde vi. Blev mest prat om mig. Fram och tillbaks, fram och tillbaks. men vi blev väl egentligen inte nåt klokare av det men det känns bättre iaf! Så nu lägger jag ner...lite iaf. Det som händer händer. Men tror egentligen att det aldrig kommer hända.  Och även om det gör det så är det förmodligen som karin säger att då kommer jag inte tycka det nåt kul...... som vanligt...... Jag ser fram emot helgen istället.....

katta har äntligen fattat vad msn är....hehe. Undrar hur det går med hennes uppdrag. Hur gammal är egentligen lennart? Det var den stora frågan igår....hehe

Måste jobba nu!
Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0