Tisdagar är ingen rolig dag...

Jag tycker inte om tisdagar. tycker dom är jobbiga. Det är så långt kvar till helgen, inte ens halva veckan har gått. Måndagar har man iaf lite energi från helgen, men på tisdagar är den slut. nej usch och fy. Dessutom har jag haft ont i huvudet halva dagen. Den vill verkligen inte försvinna. Jag har varit ute och fått frisk luft, ätit, druckit vattet och vilat. vad mer kan man göra?

Sov inte så bra i natt heller. Vaknar lite då och då. ligger och yrar..... Och när jag vaknar blir jag så stressad för att jag snart ska gå upp. Och i drömmarna är jag stressad. Kanske därför jag har ont i huvudet när jag stressar mig igenom natten?

jag har iaf nyss kommit hem från en promenad. Gick en runda som sen avslutades med lite solning!

Vill att det ska va lördag nu! Då är det HK-fest. Undrar vilka som kommer, har faktiskt ingen aning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0