Torsdag!

Snart är det helg. Har inte riktigt fattat det. Känns som typ tisdag. Skönt med fredag imorn iaf! Tilde och jag ska ut på äventyr...hehe. Får se hur det går! Annars ska jag bara ta det lugnt imorn. Är inför Eurovision på tvn, hehe! Måste se på det! Måste ha koll på alla låtarna juh!

På lördag är det fest....tror jag. Om jag mår bra. Har lite ont i halsen, eller kanske inte så ont men det känns att jag är svullen. Och hostig. Man blir så himla trött dom sista timmarna på jobbet. Kroppen känns tungt, huvudet spränger. Får väl bädda ner mig i sängen snart!

Har kollat prison break ikväll. Missat lite den senaste tiden men snart har jag koll igen!
jag är så sjukt godissugen. Jag håller på och dör. Har inget gott att äta hemma. Mat har jag men inget som är sött. Springer snart till ica....är ju hela 45 min kvar tills dom stänger. Nej, usch jag får inte. Har ju inte tränat idag heller. Igår stod jag på skakmaskinen i 10 minuter. Räknas det som träning? Tror egentligen inte på att det fungerar men det är ganska kul. Ungefär som en stor vortex...hehe.....
Ska man stå på en skakmaskin är det bra om man vart på toan innan. Blir väldigt jobbigt för blåsan annars. Är nog inte så bra om man nyss har ätit, såvida man inte vill ha upp maten igen...

God Natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0