Vad händer idag då?

Vad händer idag, ikväll?? Käkar lite fil nu sen ska jag möta sarah på stan! Får se om jag hittar nåt att köpa. En grill vore ju bra! Lite shampoo å sånna grejer kanske? Skor vill jag också ha! Systemet? Vi får se...

Ikväll vet ja inte vad som händer. Skulle vilja ut, tror jag behöver det...hehe. Men egentligen borde jag väl va hemma och ta det lugnt. Hostan är bättre, halsen densamma men jag är snorigare. orkar inte fixa nåt till ikväll. Kan inte nån bara ordna allt. Orkar inte stressa idag. Det är iaf varmt ute! skönt! vad ska man ha på sig? hmmm, solglasögon behöver jag inhandla....
Nästa helg är det HK-fest. Drömde om den inatt. typ att det blev ett fiasko, inte så många som kom. Men jag hoppas vi blir många. Undrar om vi ska käka nåt? Hmmm, är ju herrarna som fixar, än så länge har man inte hört nåt om tid och sånt. kanske får en inbjudan dagen innan om vi har tur...hehe.

Tittade igenom lite av mina bilder igår. Vilka jag vill framkalla. Blir aldrig klar med det. Så många bilder. Är ju inte bara mina utan alla man fått också.

Såg ett avsnitt av Prison break i morse. Tror jag har ett kvar, sen är jag med tvn igen.... Bra serie men nu borde den ta slut tycker jag. Ska sluta när det är på topp!

Tittade på mer tatueringsbilder....svårt. Jag får nog gå dit, försöka beskriva vad jag vill ha och så får vi sed vad dom ritar....


Kommentarer
Heléne

tips: framkalla några idag o några imorogn o några nästa dag, o "va inte petis noga", kör på o få dem framkallade..
gissar att du har en heldel.. men börja bara ylvis! =)
drömde värsta konstiga drömmen inatt jag.. kommer inte riktigt ihåg men bara olustig känsla..

ha de så skööj om du går ut..

kramis hellen

2007-04-14 @ 12:05:43
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0