Vem är det som kastar glas hela tiden??

Var lite läskigt igår på saluhallen, när man tänker efter. Jag, Sarah, Tilde stod vid ett bord. Fulade oss lite, drack öl. Mitt i allt så kommer det ett glas flygande från dansgolvet.....rakt mot oss. Jag håller i mitt ölglas, och det flygande glaset åker rakt in i mitt ölglas. Det krossas, precis där ölen slutar, så allt var kvar. Vi tre bara står där och tittar på mitt krossade, taggiga glas. helt chokade. sen vaknar sarah till liv och springer och hämtar ett nytt glas.....ölen måste räddas. Jag stod och funderade på hur jag nu skulle få i mig ölen när glaset var trasigt, så jag blev mycket glad när sarah kom med ett nytt. Så efter att vi stått tysta och stirrat i en minut så vaknade vi till liv. Tog bort lite glassplitter från händer/armarna.....sen var allt som vanligt igen. Vakten kom oxå. Vet inte om han såg allt. Men han undrade väl vad som hände, om vi såg vem som kasta och hur det gick.
Undrar vem som fick för sig at bara slänga iväg ett glas sådär. Tilde tror att det var DJ´n, för att han tyckte vi dansa så fult....haha

Det är är inte första gången som jag är nära att få ett glas i skallen.  En annan gång på saluhallen kom ju ett glas eller flaska flygandes precis ovanför mitt huvud. Läskigt, kunde faktiskt ha gått riktigt illa. Så nu undrar jag vem det är som är ute efter mig? Vad har jag gjort??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0