Vibrator!

Har varit på ett skivstångspass idag. Ganska jobbigt. Har verkligen noll muskler, men jag ska väl försöka ändra på det! Och jag gillar verkligen inte alla gympasteg. Dels för att jag är urkass på det. Kan inte göra nåt med benen samtidigt som armarna går åt ett annat håll. helt omöjligt. Konstiga snurr-grejer. Snurra ett varv med armen innan man kan stretcha den....ähhh... Ja ja, jag ska gå på nåt gympapass oxå så kanske jag tillslut blir bra på det också. Ska bara stå ut med att skämmas dom första gångerna...hehe.

När jag ändå inne på träning så kommer dagens grej som jag vill hissa! Vibratorn. Nej, inget snusk! En vibrator-maskin...den heter säkert nåt annat....men har noll koll på det. Vi har fått en till jobbet! man ställer sig på den, eller sitter, ligger. ja man kan göra lite hur som helst. Sen startar den och den börjar vibrera. kan säga att fettet skakar rejält. Man ska bara behöva göra det här tio minuter varj dag. Vet inte riktigt om jag tror på det. Men va fan dfet kan ju va värt ett försök. Måste ju va bra för cirkulationen i låren om inte annat.

ser på desperate nu, jösses vilket spännande avsnitt. Har iofs redan sett det men ändå! Riktigt bra!

Ikväll måste jag packa allt, kommer väl som vanligt att ha med mig alldeles för mycket kläder. Tror faktiskt jag ska gå till ica nu. handla lite mat tills imorn!

tack och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0