Burr vad kallt

Nu är jag hemma i Forshaga! kom hit igår kväll. Och dte är kallt här....blää. Jag tycker inte om kyla, jag vill ha värme! Vet inte hur kallt det är nu. Hmm, måste gå och kolla, -13 var det.
Idag har jag sprungit runt på stan med Emmeli. Så nu ska jag väl va klar med alla julklapparna. Skönt! Tycker inte dte är så kul å handla julklappar.....kanske om man vet vad man ska köpa och om man vet att personen kommer bli glad men inte annars.

Jag måste försöka röra lite på mig under jul annars kommer jag gå upp en massa kilon. Får väl bli promenader.... direkt efter nyår ska jag köpa träningskort, då jävlar blir det beach 2008. Kommer nog bli mycket beach för mig, framför allt i höst då det är dax å resa!! Sarah å jag ska börja kolla upp resor efter jul....ahhh, vad roligt! Jag vill verkligen komma iväg! Sen är det bara att hoppas att det löser sig med jobb å allt men dom problemen tar jag då.

Imorn ska jag ut å bowla, kanske blir det lite party. Får se om Em å mou ska ut så då möter jag väl upp dom senare. Och juldagen får man inte glömma.....är nog min favoritdag att gå ut på. Eller valborg kanske är bättre iofs. Men det är kul å se alla som man inte har sett på hur många år som helst!!! Kanske blir dte en till partydag här. David å Jakob vill ju tydligen gå ut nästa helg, får väl se hur det blir med det. Men ja varför inte.

I mellandagarna måste jag ut på stan och shoppa lite grejer till nyår. Klänningen är fixad men behöver ett par skor och lite smycken å sånt.

11 Januari är det dax för herrlandskamp i handboll i fyrishov!!! ska bli jättekul, ska jobba då som publikvärd. Lite besviken är jag att jag inte får va maskot. Min tränare undrade om jag var allvarlig. Varför inte, dte är väl kul å skutta runt utklädd till en björn eller nåt? Han tyckte jag skulle va en sån brud som är i boxningsmatcher som går runt å visar upp nån lapp.....nja, jag tror jag avstår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0