Dags att jobba igen då!

Tur att man jobbar igen så man hinner blogga lite....hehe. är på jobbet nu, har inte nåt å göra och jag fattar inte varför jag skulle va här så tidigt??? Riktigt jobbigt var det att gå upp i morse, sov inte så bra heller.

Imorn är det nyår, tjoho!! Jag hoppas festen blir roligt med riktig lyxmat. Jag förväntar mig det när det var så dyrt..... Ganska många anmälda nu, 120 nånting! Tror jag har fixat det mesta....jag har klänning å skor iaf. men har inte bestämt smycken å sånt. Köpt naglar har jag gjort oxå. men jag måste till systemet imorn, jag blev överlycklig när jag såg att det skulle ha öppet så att jag kan köpa mitt bubbel!!!

Julen var bra men alldeles för kort. Var riktigt drygt att åka tillbaks till Uppsala igår. Helt fullt på tåget och försenat var det. Så jag fick springa till Uppsalatåget med mina fyra väskor som var extremt tunga. Usch fy fan och lång tid tar det oxå.....mer än 4 timmar. varför kan det inte va lite billigare å flyga, det skulle va riktigt skönt!

Kollade på gamla kort igår från Valborg, åh jag längtar! Så himla roliga bilder. Det var så sjukt kul....förutom slutet då kanske.

På onsdag ska jag till gymmet! Mitt nyårslöfte blir å komma i form. Så nu ska jag bosätta mig i gymmet. Handboll blir det tors-fre och kanske söndag.....om jag hinner till b-matchen. men ajag jobbar ju så man vet aldrig när man kommer härifrån.

Ska ta hand om bajsproverna nu!


Kommentarer
emmlan

bajsprover....mmm, tack för infon!!...he he..

2007-12-30 @ 19:28:42
Tildus

Man kan du ta å skriva lite oftare? =)

2008-01-02 @ 11:46:24
URL: http://tildenises.blogg.se
Y

Jag väntar på bättre tider....

2008-01-02 @ 18:32:09
Tildus

Jag vill läsa nuuu

2008-01-03 @ 10:32:37
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0