Fan också

Skit också, jag tor jag håller på och blir sjuk...... känns som jag bara mår sämre och sämre nu under kvällen. Lite tjock i halsen, huvudvärk oxh hängig. Fan jag vill inte va sjuk. Har inte tid med sånt trams. Vill så gärna träna imorn, tror det kommer bli en rolig träning dessutom är det match på lördag som jag vill spela!!!! Blä blä blä!!!!!!

I helgen ska jag ta det lugnt, har ju förhoppningsvis match på lördag. Karin å jag ska baka lussekatter på fredag....Mumma! För en gångs skull längtar jag till jul, brukar ju inte göra det. Eller jag längtar ju alltid till att va ledig men inte själva jul. Brukar inte ens orka pynta med några julgrejermen i år känner jag faktiskt för det. Vet inte vart detta kommer ifrån? Sen ska det bli otroligt skönt att va hemma ett tag. Träffa släkt å vänner å gosa med valle! Jag önskar mig en katt, vill så sjukt gärna ha en katt. Jag skulle nog inte bli särskilt social då, skulle bara va hemma och gosa...hahaha! Köpte en almenacka från katthemmet i Uppsala. Massa fina bilder på dom hemlösa....usch jag vill ha!!!!!

Nu måste jag sova!!


Kommentarer
Hellen

bättre o va sjuk nu än på jul...

2007-12-07 @ 12:41:01
URL: http://www.wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0