korrefest hos Tilde

Annars i veckan har det inte hänt speciellt mycket. dagarna går så fort, mycket att göra på jobbet. En på jobbet trillade i veckan och bröt båda handlederna.....stackars henne. Fy fan vad jobbigt, då behöver man ju verkligen hjälp med allt. Jobbade sent en dag....blä vad trist det är. Försökte hinna ner på stan efter jobbet och innan träning....lyckades med en snabbis så det blev lite shoppat! Tur det annars hade jag inte haft nåt att ha på mig i fredags.
Träningen i torsdags var rolig. Då var vår gamla tränare där, sara! Bra fart när hon har oss och träningsvärk fick jag. Var spelledig den här helgen oxå så det har vart mer fys än vanligt men det är bra, vi behöver det.
Måste börja handla julklappar nu. Är ledig på fredag så så jävlar ska jag handla! Tycker inte dte är så kul att köpa julklappar.....alla är så hysteriska.


I fredags var det korridorsfest hos Tilde. Vad vi hade hört skulle det komma en massa killar och typ inga tjejer så jag tackade såklart ja på en gång. Dessvärre kom det en massa brudar. Nästa gång ska vi va dörrvakter....då blir det inga andra brudar....hehe.

Men det var kul, saknade min korridor. Man kunde ha så jävla roligt i korridoren och det var så mysigt. Kanske inte alltid kliniskt rent men alltid trevligt sällskap. Myskvällar ihop, bakning, matlagning, fester osv.....en tid som aldrig kommer tillbaks....snyft snyft....

När vi förfestat klart drog vi till BJ och det var ingen kö....så skönt! Tilde kom dit men drog hem på en gång. Hon påstod att hon var för full..... Så det var jag, L8 och Karin! Men det var trevligt, mycket folk som vanligt. Tror jag börjar bli gammal....killarna är ju så unga, jag skulle ju kunna va deras farmor, nästan iaf....

Karin och Hanna!

karin å hanna

Jag och L8
jag och L8

Malin och Tilde
malin och tilde

L8, karin och jag....toabild igen...
lotta,karin,jag

I dimman på BJ träffade vi Bihl. Jag lyckades för en gångs skull få henne på bild, även om det är lite dimmig.
bihl och lotta

I lördags bosatte jag i mig i Tildes säng. jag gick inte många meter den dagen.... Vi hade det så mysigt så. Låg och kollade på alla avsnitten av Sunes Jul. Jag missade lite här och där när jag slumrade till. Vi hyrde nån konstig film oxå....jag fattade inte den riktigt. En riktigt bra bakisdag helt enkelt!



Kommentarer
Tildus

Påstod? det var sant.. tur att man är så duktig att man inser det och tar sitt förnuft till fånga och går hem. Inget krälande från min sida på BJ kan jag alltid garantera =)

2007-12-03 @ 20:02:00
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0