Party förra lördagen!

Förra helgen var det fest hemma hos Karin. Var en trevlig förfest med några tjejer från klassen. Inte så ofta vi ses nu för tiden men nu fick vi tid å ta igen allt! Tycker förfesten var roliga än ute men det var väl ok.

Dagen efter spenderas hos mig med Tilde och Sarah. Som vanligt i liggande läge.....möjligtvis att vi satt upp när vi åt....hehe.
Karin
karin

Karin och Anni
karin å anni

Karin, jag och Anni på Platina
karin, jag, anni

Karin och jag
karin å jag

Anni och Hala. Varför Anni mosat in sin näsa i Hala är det ingen som vet....
anni å hala

Cool bild på Karin!
karin röjer

Usch vad slapp man bli när man inte har match....Bara fest och sen massa onyttig mat, inte bra inte bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0