så ont så ont

God morgon!! Idag är det match, hoppas jag orkar bara. Är fortfarnde lite sjuk, men mår väl ganska bra. Fast jag har en slemklump i halsen som inte vill försvinna. Mitt största problem nu är inte förkylningen utan att jag har världens tandvärk. I visdomstanden, eller det gör inte så ont i själva tanden men runt om. ´Det gör så ont så jag dör snart. Jag kan inte gapa, varje gång jag sväljer gör det skitont. hela vänstersidan är helt öm....behöver jag gå till tandläkaren? Hade så här för ett tag sen, fast det gjorde inte lika ont då men det gick iaf över på ett par dagar. Hoppas jag inte har fått en infektion. Ont gör det iaf, hela tiden....får ångest varje gång jag måste svälja.

Igår sprang jag runt på stan en stund. Hittade inte så många julklappar men fick en del ideer. Däremot hittade jag en nyårsklänning till mig. På VILA, en svart blev det....kanske hade vart kul med färg men svart funkar alltid! Hade 20% på vila så det var bra!!

Igår var det bakdag hos Karin. Lussekatter och pepparkakor!!  Oj så gott det blev, I love lussekatter!!

Kanske dags att försöka ta sig upp nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0