Tick tick tick

Då är man på jobbet igen då. Som tur är så är veckan inte speciellt lång. jobbar mån-ons sen är det Värmland som gäller. Ska bli skönt å komma hem, som vanligt är jag inte klar med julklapparna så jag måste springa runt på stan när jag kommer hem.
I helgen var det match mot serieledarna. första halvlek är väl bland det bäst vi gjort, vi ledde i halvtid med tre bolalr tror jag. Sen rasade det. Tror det blev förlust med nio bollar tillslut. Riktigt synd men vi gav dem en match iaf. jag fick ont i foten så spelade inte speciellt mycket. Känns ungefär som om man stukat foten för ett par dagar sen. Som vanligt hann jag med att skjuta några stolpskott.....börjar bli riktigt trött på det nu.

Efter matchen var det party med förfest hemma hos tilde. Vi blev ganska många tillslut faktiskt. Vi var några som gick till platina. Trevlig kväll var det iaf. fast jag undrar om alla är otrogna nu för tiden? Tycker det verkar som det, det kryllar av folk som är otrogna iaf. och en hel hög av dem verkar vilja va otrogen med mig. kan dom sluta upp med det! jag vill inte ha en kille som har tjej....Tror att det står nåt i pannan på mig, hmmm.

Två stycken med konstgjord hjärtklaff på samma helg, skumt? Aldrig träffat nån sån förut. Det var skumt, lät precis som en klocka som tickade. Trist att unga människor ska behöva ha det men riktigt häftgt att det fungerar.

idag ska vi ha lite trevligt med laget, blir knytkalas i klubbis!


Kommentarer
Heléne

jag tror de va de Staffan Olsson skulle få med. va med på nyheterna imorse och de va lite träffande att du träffat på såna med sån.. de e inte ofta vi pratar om sånt annars ;)

ja ja. äh. men Välkomen till Karlstad, o ränna på stan o köpa julklappar.. Mmmm..
Tydligen kommer min Bror upp i jul.. Vad köper man till en 14åring man aldrig träffar o inte vet något om?
O sen ska de shoppas till Levisia.. De e ju iofs lite mer skojsigt.. :)
o de finns o välja o vraka mellan de julklapparna hihi

2007-12-17 @ 16:39:38
URL: http://www.wonderland.blogg.se
Y

Jo jag räknade faktiskt staffan som den andra. Inte för att jag träffat han men ändå. men den andra träffade jag live. kan inte släppa det där...det tickade så. visste inte att det lät så. Skumt men så otroligt att det funkar. Nåt sånt smart vill jhag oxå komma på.
tyvärr har jag inga bra förslag på vad du ska köpa till 14-åringen.

2007-12-18 @ 09:56:28
Heléne

oki :) jag funderade på om de va han du räknat in :)

nä inte jag heller får bli nåt tråkigt o opersonligt..

jag kommer få spa kit. de brukar ja få..
;)

2007-12-18 @ 11:44:09
URL: http://www.wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0