vinst å tandvärk

Vi vann idag, skönt!! vi låg under länge men tillslut så. Min insats var väl inte den bästa i världshistorien. Tror jag har slagit rekord i antal stolpskott.....hur många är det egentligen den här säsongen. Alltid stolpe ut, hoppas det vänder snart.

I munnen gör det fortfarande ont. Det enda jag ätit är lite yoghurt. Det gör så satnas ont efter man ätit. Köpte bakteridödande medel, kan ju alltid hoppas att det hjälper. Sikiz berättade att hon haft likadant en gång, fast hon hade tydligen feber och huvudvärk också. Hmmm, jag gick iofs och la mig och sov direkt när jag kom hem pga huvudvärk. Hur som helst, för henne slutade det med att hon fick dra ut den hos tandläkaren, och så var det nån infektion också. Usch det låter dyrt tycker jag, inget som jag har råd med nu.

Imorgon måste jag jobba.....vill inte!!! Hoppas det går fort som fan så jag kommer hem nån gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0