Åland nästa

Ja imorn ska jag till Åland en sväng å spela match! Vi har samling klockan sju så det blir ingen sovmorgon......jobbigt..
Vi måste vinna imorn annars blir jag fittig....hehe. Ska iaf åka med dom andra i laget hem på kvällen, stannar inte på Åland. Får bli en annan gång!
Jag och David var ju där i sommras och hälsade på Ronnie. Det var så kul så det ska bli våran tradition att åka dit varje sommar. Jag å David har ju även en annan tradition tillsammmans med Jakob och Thomas.....kvarnvikenfestivalen.....hahah, vart ska vi va i år???
Hur som helst, Åland vad kul det var. Ronnies bil som nästan pajade.....helt otroligt att den fortfarande rullar. Festandet, hur mycket sov vi? 5 timmar på hela helgen (fre-mån) kanske. Pga det var jag mer störd än vanligt, David var inte heller så normal. Och Ronnie satt å surade i båten. Alla konstiga ålänningar, det är ett speciellt släkte...hehe.  Och mitt snusande, finns det nån roligare film än den, tror inte det.

Några bilder från Åland.
Ronnie bil

Ronnie bil håller på och pajar, allt vatten har runnit ur.

Mätaren

Mätaren....kan säga att det blev ännu värre.

David framför Ronnies stuga

David framför Ronnies stuga på brändö!

Söder i byn

Fråga mig inte varför dom har en sån skylt i en by där det bor 50 pers eller nåt....

Ronnie å Anna-Maria

Ronnie och hans tjej Anna-Maria!

Måste äta glass igen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0