BMA-middag

Igår var det BMA-middag på GH. Började med att gå till Olvia å dricka lite vin. Det visade sig att hon har förlovat sig....i december....utan att säga nåt!. Jag, Karin Olivia

Olivia är till höger på bilden som är från valborg förra året.  Karin som är i mitten kunde tyvärr inte va med igår, hon låg hemma och var sjuk.

Själva middagen började med att en kille från en av klasserna var klädd i klänning och med en handväska. Aspackad, tillslut låg han och krälade på golvet så dom fick köra hem honom....

Själva maten var iaf god...kommer faktiskt inte ihåg exakt vad det var. Så här såg iaf varmrätten ut.

Varmrätten!

vi sjöng en massa iaf, labblåtarna....hehe, nördigt. Men faktiskt dom är ganska bra.

Marta, Anni, Sima

Marta, Annie och Sima ser ganska nöjda ut efter maten. Marta och Sima följde med ut på saluhallen sen men Anni hade nån tenta snart så hon var tvungen å plugga.

Hur som helst så i stort sett direkt eftermiddagen ville jag å Frida dra vidare till saluhellen. Vi var där typ först...jättedött där inne men det tog inte så lång tid innan det var fult! Sarah kom oxå till saluhallen!!
Här är hon!
sarah

kanske inte hände så mycket på saluhallen. jag var lite seg, kom aldrig igång. Träffade Dennis och alla hans kompisar. Fan vad dom håller på....haha....desperata...
jag var trött och ville gå redan vid två men Sarah tvingade mig att va kvar, vi stod mest å bara tittade på allt folk. Finns mycket konstigt folk!

Idag har vart en slö dag, har inte varit så bki. Mest trött! Käkade pizza, det var gott! Dom är så sjukt stora på det stället!

Nu ligger jag bara å slökollar på tvn, har den ångest som man har varje söndag. nu är det hela fem dagar kvar till nästa helg. På tisdag jobbar jag sent, men tror jag slutar tidigare på fredag...det är bra! Match på lördag, förmodligen på Åland...jag ska shoppa!!! kanske stannar jag kvar med Ronnie, vi får se!

Nu ska jag fortsätta slöa!!!!

/Y 



Kommentarer
Heléne

gumman.. jag vet att du saknar mig.. hihi
men å gå till saluhellen... höhö
kanske får hooka up i huvudstan ngn gång? en fika en lördag? hihi
puss o kram vännen

2007-02-11 @ 21:42:10
URL: http://wonderland.blogg.se
Tilde

Du ska shoppa åt mig med!!!

2007-02-12 @ 17:50:25
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0