Brrrr

Har precis käkat frukost. Ska göra mig iordning å gå till jobbet, men jag vill inte. Det är så kallt ute, minus 18 typ. Idag får jag ta till det varmaste jag har....min svarta dunjacka. Kanske inte den snyggaste, men varm är den!

Läste precis ett mail från tränaren....stör mig en del på hans mail. Bara för att inte han har nåt liv. 

Fick ett infall igår kväll och beställde klipptid.....en elevklippning. Hmmm, undrar hur det går. Hoppas dom inte klantar till det. Men hur kan svårt kan det va å klippa lite toppar? Jag vill ha kvar längden så dom får inte ta mycket. SEn är ju luggen alltid ett problem. Lugg? Ingen lugg? Vi får väl se, blir väl vad jag känner för på fredag!

Måste gå ut i kylan nu........ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0