Brun???

Hej! Nu har jag vart å solat! Det var skönt men jag tror inte dte syns nånting....jag får va en blekfis!
Handlat på systemet har jag gjort! Blidde en liten vinare....varför har jag aldrig köpt det förut? Vill bara ha nåt litet, inte för mycket men vill bli lite fnissig. Cider tycker jag är så jobbigt å dricka. Gott med en men sen tar det stopp!

Verkar som jag missade en del ute igår...drama drama..hahahaha

Har fortfarande svårt att välja klänning, men nu väljer jag mellan två. Kort från kvällen får jag lägga upp imorn!

Måste äta nåt litet nu, sen ska jag börja fixa mig iordning. Först förfest hos Ollie, sen middag på GH och sen UT!!!!

Tjing!


Kommentarer
Heléne

tråkiga Em hihi, vill ju ha koll på varann haha
men men!
fan va ja fick din kommentar på msn igår på hjärnan!
nu lider ja ju av skentillstånd.. höhö
men de e inte alls kul =(
puss

2007-02-10 @ 21:15:58
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0