Det gick bra!

Nu är det strax sovdax igen då. Har bara slappat hela kvällen. Sket i träningen idag. Hade så ont i huvudet när jag kom hem plus att jag känner lite i halsen. Så jag tänkte att om jag tar det lugnt så kanske jag kan sova bort det. Ibland går det faktiskt. Kan ju inte va sjuk imorn, det är ju fest då!!!

Hade planeringssamtal idag eller vad det heter. Det gick bra faktiskt. Jag svarade på en massa frågor om mig. Hur man är socialt, hur bra man kan samarbeta, vilken kvalite det är på mitt arbete, hur framåt man är, om man är villig att lära sig nytt, kommer med ideer....ja helt enkelt en massa frågor.  Och så hade ju cheferna svarat på samma frågor om mig.
Och det gick bra!!! Antingen så tyckte vi likadant eller så hade dom kryssat bättre än vad jag hade gjort så det kändes bra. och dom vill ha kvar mig på jobbet, sånt känns ju alltid skönt!
Så jag vet inte hur länge jag får va kvar, över sommaren är väl klart iaf. Sen får vi se. Skulle vilja ha till jul, sen får vi se. Kanske vill jag röra på mig.....Hellen nu blir du väl glad...hehe. Nä men vi får se vad som händer. Ingen ide att planera blir ändå aldrig som man har tänkt sig.

Imorn ska jag klippa mig!! Skönt! Hoppas att det blir bra, så jag inte ser allt för knasig ut är vi ska festa! Skulle vilja färga oxå men det får bli en annan dag...fast jag kan ju köpa färgen iaf. Fortsätter väl med samma färg som nu, trivs bra i den! Ibland känner jag för å va blond...eller ja ljusare, och visst det kan bli bra. Men varje gång när jag färgar tillbaks till mörkare så känner jag att jag trivs så mycket bättre i mörkt.

Hur som helst, God Natt!


Kommentarer
Heléne

klart jag blir! om du rör däj i rätt riktining, men dä där vet man ju aldrig vad som sker, man det är tanken som räknas *nynnar winnerbäck*

kul att samtal gick bra! =)
kramis

2007-02-23 @ 10:50:41
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0