Kolla in hårprogrammet

Hello!
Kom nyss hem från spinningen. Satte på tvn, på trean är det nåt program som handlar om hår. En tjej som har skägg...alltså inte bara några fjun på överläppen utan skägg. Tur att man inte har så. Uhh, en gubbe berätta precis att han går igång på håriga armhålor. Nej men ärligt talat får man väl ha det som man vill. Jag tycker iaf inte om när killar har en massa hår på ryggen.
Hmmm, en tjej tycker det är bra att inte raka benen för det funkar som preventivmedel? Ja det var ju oxå ett sätt?!
Själv så föredrar jag heller lite än mycke hår på mig. På killar, hmm, ja ansat ska det var. Nog talat om hår. Vem kommer på alla konstiga program??

Idag har det inte hänt speciellt mycket. var kvar länge på jobbet. Drygt! Dagen började med att jag hörde toxic med Brittan. Bra låt! Tänker alltid på min gamla klass då. Speciellt Ollie och Anni. Tycker Anni ska fortsätta med sin porrdans, kom ju inte så långt med den. Men början är bra iaf...hahaha! Skulle va kul å få med alla på fest, som förut! Kanske när jag å Anna ska ha tequilakväll? Jag+Anna+En flaska tequila = Jävligt rolig fest!!

Ska ta mig en macka, Sarah har valt bröd åt mig. Ska tydligen va jättegott!


Mitten har blivit galen, han springer runt å skriker. Rusar fram och tillbaka. En liten knäppis!

Dröm sött!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0