Längtar tills jag får frossa....

Kommit hem från träningen nu...som vanligt.  Tredje träningen den här veckan! Very good! Så emmeli vad är dte för grej du ska va med i? Coolt!
Får ni nåt matschema?? Det skulle jag behöva, helst en egen kock!

Tycker faktiskt att Helene ska komma och hälsa på mig nu när hon har bil!!

Här är Emmeli, Helene och så jag då.

Emmeli, Hellen, jag

Imorn slutar jag tidigare!!! Och på lördag så blir det Åland. Ska köpa mycket godis! Längtar tills jag får frossa!

Nu ska jag duscha, äta och sova. Och det luktar skit här....blääää för kattbajs. Måste gå och spola ner det. Varför krafsar mitten utanför sin låda...överallt....en kvart efter han har kissat eller bajsat!


/Y



Kommentarer
Heléne

Ja jag vet att du tycker det. O heléne ska försöka hitta tid (kanske va duktig o inte skriva hemtentan 2 dar innan inlämning) bland tentr inlämningar Om tentor (it sucks 3 jävla poäng på denna med) o annat shit som ska göras!
Näe! Nu blir det brunch, o sen skolan o skriva ut grupparbetet, sedan tåget till Västerås, o sen ?? vet inte, men umgås kanske =) Ikväll lets dance o slalom!
puss o kram vännen

2007-02-16 @ 11:48:45
URL: http://wonderland.blogg.se
Anonym

ja vi ska iaf få prata med en dietist...ska bli spännande att se vad de säger...konditionstest på måndag...hua! knappt att jag vill veta hur illa det är!...men då har man ju verkligen ett mål att kämpa mot så! nej jag skickade in en ansökan o va en av 6 som blev uttagna av typ 100 sökande...så det känns riktigt kul! ja ja, vi höres! Kram

2007-02-16 @ 14:18:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0