Melodifestivalen!

Sitter just nu och lyssnar på låtarna. Regina Lunds låt var bättre än vad jag trodde. Trodde att hon skulle va kass.  Marie Lindbergs låt är lugn och söt. Man måste ju heja lite på henne, hon är ju helt ny. Coolt att en "vanlig" människa kommer med! Som sagt, låten är söt men kommer aldrig riktigt igång.
Jimmy Janssons låt som en typisk jimmy jansson låt....nja inte riktigt min smak. Han borde dessutom byta frisyr. Men han är ju ändå värmlänning så det ger ett plus!!
Cosmo4 låt är helt ok men inte skitbra.  Lustans lakejer....låter som en annan låt. kommer inte på vilken just nu. Nej den här tyckte jag inte va så bra.

Kollade hur kallt det är ute.... typ - 13....brrrr, kallt. hatar å frysa.

Kom, Jessica anderssons låt tycker jag inte heller var så bra. Förra året var bättre. Men frågan är väl vad hon ska ha på sig??
svante Thuresson & Anne-Lie Ryde = Nej! Inte min stil men det finns säkert många andra i Sverige som tycker om det....
Ja det är väl The Ark som är bäst enligt mig. Kanske inte deras bästa låt, men den blir nog bättre om man lyssnar några gånger!

Nej nu orkar jag inte tänka längre och linserna svider. Nu blir det sängen!

Sov sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0