och så var veckan slut

Nu är det snart en ny vecka. Funderar på om jag är ledig på fredag? Men jag tror inte jag har sån tur. Jag jobbar iaf söndag, det vet jag. Måste träna mer nästa veca. har varit så slapp den här veckan. Kanske ska boka in några pass nu....

Har grejat lite med bilderna på datorn. men dte tar sin tid. Skulle vilja framkalla typ alla korten...haha, en del är så sjukt fula. Har i stort sett bara partybilder.....man kan tro att det är det enda jag gör. Kanske börjar jag bli en riktig alkis...hehe!
Ska bli kul på påsk, då blir det fest hemma!! Hellen fyller ju år då oxå! Nöjes är ett riktigt bra ställe tycker jag....fast det börjar väl bli lite smått där, men själva stället är kanon och alla röjer. Det tycker jag om. BMB är lite stelare...men men, det viktigaste är ju ändå vilka man går dit med!

Ska se på nån film nu, får se om den är bra. På femman, men jag vet inte vad den heter.


Kommentarer
Heléne

blir nog harrys.. vet inte om nöjes har öppet då.. lit tråkigt, men iofs bmb har öppet, jag uppnår väl officiell bmb ålder haha

2007-02-25 @ 23:17:59
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0