Pysslig

Har precis kommit hem från fyrishov.....kollat på mitt lag. Hmmm, tror aldrig jag kommer fatta hur H&N tänker. Tror inte det är många som fattar faktiskt.....nåja.

Igår var det melodifestivalstittande hos Karin. Med pizza från pinocchio....mumma! Plus en masa choklad! Tycker inte det var nån riktigt bra låt med igår. Så min favorit är nog fortfarande sebastian. Även om jag hörde lite konstiga saker.... fast jag tror inte han vinner, men vi får se. Självklart ska vi iaf ha räkfrossa på finalen. Det är ju tradition!!

Känner mig lite pysslig idag. Ska fixa iordning alla mina bilder på datorn. Välja ut dom jag vill ha framkallade, gissa om det kommer bli många. Har ju inga riktiga bilder från dom senaste 3-4 åren. Laga mat ska jag oxå göra. Sen måste jag gosa lite med mitten. Imorgon kväll ska han åka hem....snyft. kommer sakna han, vill ha ett husdjur. bara dte inte är en orm.


dax att pyssla!



Kommentarer
Heléne

kan fråga M om du får låna hans Kamilla Kameleont ett tag? höhö

vill ha en katt jag...

men de e mest för att jag inte sett Missan sen 5 Januari... o de e lääängesen!

2007-02-25 @ 15:29:56
URL: http://wonderland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0