Så var dagen slut

Usch vad jag är uppe sent, alltid så svårt att somna efter match/träning. Vart en seg dag. Dagens roligaste var helt klart på jobbet. En arbetskompis skulle hjälpa mig att få ut mer ketchup så hon tar flaskan, ställer sig upp och börjar veva med hela armen...runt, runt, runt....... Det såg bra ut till en början förutom att jag trodde hon skulle smälla till mig.  Hur som helst när jag tittar upp har hela väggen och taket fått en massa röda ketchupfläckar.....hahaha, vilken klantskalle!

Efter jobbet cyklade jag hem, tänkte att jag skulle vila lite sen käka och sen iväg till samlingen. Det gick sådär kan man säga. Jag kom hem, la mig i sängen, kollade lite på tvn, ställde klockan på sex ifall jag skulle somna. Sen blev det svart....sen vaknar jag när nyhterna började på fyran, shit vad är klockan.....jo 19:00. samlingen var 19:15. Så jag flög upp, messade tränaren och sa att jag försovit mig. Slängde ner matchkläder, skor och sånt i en väska, Tog med en banan. Ut till cykeln och iväg. Tror bara jag blev typ 5 minuter sen.  Det här är så typiskt mig, undrar hur många mess mina tränare har fått där det står att jag har råkat somna.

Sen var det då match, vi förlorade med ett mål. fattar inte hur vi kunde tappa det. Skitdåligt. Min egen insats....hmmm, godkänd i det stora hela. Försvar gick bra, och jag slängde ju inte iväg nån boll på läktaren eller så, inga felsteg, ingen dubbelstuds eller nåt. Men skotten...hur fan siktar jag egentligen. Börjar bli trött på det här nu. På träningarna sitter skotten men inte på match. Känns väldigt tungt, när man vet att man kan men det vill sig inte.

Nu måste jag sova om jag ska orka mig upp imorgon. Äntligen fredag!!!

Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0