Sköna fredag!!!

Gud vad jag har längtat tills idag...fredag, veckan är äntligen slut!
Skulle ha jobbat till halv sju idag men det var så lugnt så jag kunde gå lite innan sex! Känns skönt att jag kan va hemma ikväll! Även om Tilde tjatar på mig att gå på hennes korrefest i floggan.....det är lååångt dit. Dessutom vill nog mitten ha sällskap!

Tyvärr måste jag städa.....ser förjävligt ut här. Kanske blir det även en liten tur till ica, godiset kostar bara 3:90, me like!!!!

Imorgon ska jag gå och sola med sarah, vart vi går vet jag inte men vi får se. Bara det funkar så är jag nöjd! sen på kvällen är det BMA-middag (biomedicinska analytiker middag). så det är folk från de tre klasserna som finns nu, våran klass som gick ut i våras och det kommer nog några av våra faddrar. Vet inte om det blir kul. Men det är ju gott med mat :) Ska iaf bli kul å träffa dom andra från klassen, det var ett tag sen!
Efter det blir det utgång! Jag hoppas på saluhallen!!!
Det stora frågan är ju vad jag ska ha på mig....väljer mellan tre olika klänningar. hmmm, får nog sova på saken.

Nu är jag godissugen så jag måste gå till ica!!

Kram!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0