Slut på dagen

Då har man tränat klart för idag då. Börjar bli riktigt trött på handbollen nu....kan den inte ta slut snart. Var faktiskt på bra humör när jag kom till träningen men det försvann ganska fort..... Hoppas vi hittar nån ny tränare till nästa år. Om jag nu fortfarande är här då!

Läskigt idag med den där bussolyckan utanför Uppsala. Som tur är kände jag ingen på bussen. Två på jobbet skulle kunna ha åkt med den. Men den ena hade bestämt sig för att åka tidigare för hon skulle träna innan jobbet. Och den andra hade bytt sin lediga dag på torsdag till idag så det var tur, eller ödet?

Jag håller med dej Tilde, vi borde skaffa marsvin! Två stycken var! Så kan vi ses å bara sitta å gosa med dom....hahah, om du har två hanar och jag två honor så kan det bli en massa småttingar...hahaha

Nu så är det bestämt, fest på fredag! Tycker det är kanon att Anna kommit hem från Frankrike! 

Vill att det ska bli påsk oxå.....så jag får åka hem en sväng. Blir ju förmodligen nästan hemma i vecka! Lyx! Då kanske jag för en gångs skull hinner med allt jag vill och inte vill. Ska snosa med katten där hemma oxå! Träffa samantha å hennes lilla Elsa som blivit ett då! Stora tjejen nu!

Nu ska jag gå och duscha, så inte Sarah å Tilde tycker jag är äcklig....hehe!

Sen ska jag se avsnitt 14 (säsong 3) på desperate housewives!!! Älskar den serien!!

God Natt! 


Kommentarer
Tildis vildis

Haha jaa! vi kör på det men jag vet inte... hanar.. dom luktar ju lite mer.. men yess! Äntligen har jag hittat nån som gillar marsvin =) Ja gå å duscha snuskis. ;)

2007-02-27 @ 22:20:29
URL: http://tildenises.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0